سریال شهرزاد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سریال شهرزاد
نوشته شده در دو شنبه 1 خرداد 1396
بازدید : 25
نویسنده : atefe

داستان سریال شهرزاد  از این قرار است که شهرزاد یک دانشجوی پزشکی است و فرهاد  یک روزنامه نگار . ان دو عاشق هم هستند و قصد ازدواج با یکدیگر را دارند. را در سال 1332 و زمامداری دکتر مصدق دارد. پدران این دو از افراد گوش به فرمان شخصی متنفذ به نام بزرگ آقا  هستند . تحولات 28 مرداد فرهاد را که روزنامه‌نگار و از طرفداران پر و پا قرص مصدق است ، به دلیل اتهام به قتل و توطئه علیه سلطنت به پای چوبه دار می‌کشد ، اما بزرگ آقا او را نجات میدهد . پس از آن ماجرا که دیگر فرهاد کمی از وحشت زدگی اش کم شده تصمیم میگیرند تا مراسم عروسی بگیرند .

همه خوش حال اند به جز پدر شهرزاد که میلی به این ازدواج ندارد . از آن طرف بزرگ آقا دختری به نام شیرین ( پریناز ایزدیار ) دارد که با پسر عموی خود قباد ( شهاب حسینی ) ازدواج کرده .

قباد که هیچ میلی به این دختر بدزبان مغرور ندارد چون او عاشقش است ، به خاطر پدر قدرتمندش بزرگ آقا که عمویش میشود سکوت میکند و مجبور می شود بسوزد و بسازد.




:: برچسب‌ها: شهاب حسینی , بازیگر , شهرزاد ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: